marți, 28 iulie 2009

ROLE (de Liviu Diamandi / li'di)

ROLE


[Dorothy]

Dorothy caută o cremă de corp
Pielea albă catifelată’
Se strică
Pe gât şi pe umeri

Se strică
Pe spate şi### pe abdomen
Se strică
Pe fese pe coapse

Se strică’
Se strică’
Se strică’
Se strică.


[role]

Azi mă învaţă să merg pe role
M-am lăudat că eu sb şamd’
Dar acum ####este vară acum ai să te dai pe role
Ai patinat vreodată pe gheaţă? Nu

Nu am patinat pe gheaţă
Pentru că îi# place atât de mult verdele’
L-am numit oz
Sunt încă în pat îmi ridică de glezne picioarele goale

Mă încalţă cu role’
El mă dezveleşte eu ###mă arcuiesc
Mă sprijin în omoplaţi
Trage pe mine o fustă #creaţă de majoretă

Elasticul mă strânge de mijloc
Mă ridic lângă pat nu am echilibru
El fuge spre uşă hai Dorothy dorothy’
Dorothy în pâlnia uraganului.


[cling]

Azi ne plimbăm cu bicicletele’
Descoperim oraşul pe bicicletă
Un soare mare ne însoţeşte
Pedalăm şi cling#-cling claxonăm

Claxonăm numai după fetele îmbrăcate în verde
Aşa #ne-am înţeles de acasă
Mi-a dat mie bicicleta lui bună
El a luat una rablagită

Oraşul însorit de roteşte în jurul ###nostru
Şi noi îi tăiem razele fără să ameţim
La noapte oare ce vom face’
Hălci de carne strălucitoare.


[balustrade]

Cu strălucire strălucitoare
Am luminat totul în jur
Nu vin acasă nu vin nu’
Când eram acasă #ilinca unde erai tu

Când eu da
Tu nu
Şi acum lasă-i pe alţii să îşi facă mendrele cu mine’
Când mă ţin de balustrade

Lasă podurile să se clatine’
Tu ilinca numără zilele
Tu##### ilinca
Eu strălucitoare.


[noaptea]

Am ieşit în parc pe role
În pantaloni scurţi
Cu buzele date cu roşu
Am plutit: katarina witt

E dimineaţă nu îmi pasă
Că vine miezul zilei
Şi vine după-amiaza vine seara’
Nu îmi pasă noaptea e departe

Tim #e în vizită la părinţi
Eu nu am părinţi
Mamă potriveşte-ţi vocea spune odată cu mine
Nu există părinţi

Mă dau pe## role’
Aerul mi se încolăceşte de picioare
Se întinde ca o gelatină’
Un fir de salivă.