marți, 28 iulie 2009

LUMINA (de Liviu Diamandi / li'di)

LUMINA


[zilele]

Îmi place să ling baniiii
Îmi place să aprind luminaaaa
Şi să o stiiing
Să-o-apriiiind ####### să /o / stiiing

Pentru că altfel trebuie să număr zilele
Nu-mi place să număr zilele
Una după alta şi aşa mai departe
E un calvar habar n-ai cum e un calvaaaar.


[adevărul]

Îmi place să ling banii
Îmi place să aprind lumina
Şi să o sting
Să o aprind să o sting

Pentru că adevărul e acolo afară
Afarăăăăăăă
Şi eu sunt aici
Înăuntru.


[trenul]

Fără pastile
Şi fără gagici
Zilele trec agăţate una de alta
Ca trenul

Priiintre muuunţi
Ca un şaarpee luuung
Cu ţigări naţionale
Şi cu deţinuţi.


[aici]

Mişcă nările ca un iepuraş
Clipeşte ca o veveriţă
Agaţă-te de umerii mei
Urcă-te pe mine ca pe o scăriţă

Pentru că adevărul e acolo
Afară
Şi noi
Suntem aici înăuntru.