duminică, 26 iulie 2009

LEXUS (de Liviu Diamandi / li'di)

LEXUS


[lord of the rings]

(1)
Mă târăsc pe podea
mama ridică piciorul
degetele ei îmi alunecă în gură
ilinca râde ca o nebună

oja roşie de pe unghii
mi se dizolvă în salivă
ne ţinem de mână pe o plajă imensă
pielea ei caldă.

(2 - unde începe)

Fără cârmă
fără frâne
fără ruşine
fără sfârşit

a murit horcăind
cu stomacul bucşit de sânge
mama nu a iubit alt bărbat
eu fără cârmă

unde începe
unde zbor unde
eu fără frâne
pielea caldă a mamei

eu nu mă opresc
nici să nu încerci
eu fără ruşine
eu fără sfârşit


[va străluci]

Vreau să port rochiţe
vreau să fiu prinţesă
mai sunt 100 de zile
vreau să strălucesc

să strălucesc mai mult decât soarele
sub rochiţa de prinţesă
pântecele meu se va aprinde va străluci
toţi vor orbi.


[bucle]

Mă doare-ntr-o parte
în partea dreaptă
şi nu e ficatul
caut o poziţie în care să nu mă mai doară

corpul se răzvrăteşte împotriva mea
ce vrei corp
munca asta de noapte
mă dereglează de tot

toată ziua dorm
sau intru într-o stare tâmpită
cu gânduri şi imagini rulate rapid în creier
nu rămân cu nimic

uite-mă Doamne
stau în camera mea lângă dulap
mă doare-ntr-o parte
nu găsesc o poziţie blândă

ce-ai să faci cu unul ca mine
uite cum timpul face bucle în jurul meu
uite că nu vreau să cooperez deloc
ce-ai să faci.


[steluţă]

Nu simt nimic
am fost să mă tatuez
am vorbit la telefon cu Ilinca
vreau să fie cum era

mă uit la poze cu tata
îmi dau întâlniri
mă uit la filme de groază
sincer nu cred că mai există şi altceva

mi-am tatuat o steluţă pe spinare
deasupra noadei
sincer nu cred
afară stă să ningă.


[saddam]

Saddam spune că e nevinovat
şi eu sunt nevinovat
#cum să te apropii#
#coapse fese şi umeri#


[art]

Plaja imens însorită
dintr-o reclamă stradală
m-a spart
la 5.30 dimineaţa o montau în apropiere de parcul gării

şi scâncetele de copil mic
pe care le scoate în somn eugenia
şi visul erotic recurent cu Harry Potter
şi pozele cu tata cu mine în braţe

şi discuţiile de seară cu mama
m-au spart
venirea bruscă a iernii m-a spart
art.


[cola]

Îmi dansez viaţa
în clubul ăsta meseriaş
plutesc spre casă
la o palmă deasupra pavajului

beau cola cu înghiţituri mici
mă întind în pat
mă întind şi mai bine şi mă întind
mă întind în pat

cola
clubul
pavajul
viaţa

nu am ce face
îmi dansez viaţa într-un club tare
e frig străzile sunt reci
mi-e şi silă să le ating.


[scamă]

Ai o scamă pe gât
te-ai electrizat
urma de la şosete
deasupra gleznelor

pielea granulată de frig
saddam spune că îl torturează
la fel spun şi eu
vezi că ai o scamă pe gât.


[killer]

E prea cald în casă
hainele se lipesc de piele
filmele se amestecă între ele
confund killer worms cu visceral nightmare

hai lângă mine dacă te ţine
mişcă-te bine nu poţi rezista
aerul din cameră se înarmează
mă lipesc de pereţi mă camuflez

mă camuflez
hainele se lipesc de perete
se dizolvă în tencuială
pielea se înarmează.


[ameninţare]

acasă mi-am pus cd-ul cu toate nokauturile lui tyson
dacă nu se întâmplă ceva nu ştiu ce
eu nu ştiu cum mai trec şi prin iarna asta
of asta nu e nici o ameninţare.


[inima]

M-am îndrăgostit de toţi
în cele mai ciudate poziţii
în zilele cele mai urâte
inima mea s-a topit peste formele lor

formele lor nu s-au topit în inima mea
zilele s-au făcut mai urâte
a nins
frigul ni s-a înfipt în cap.


[rupe]

Corpul ăsta face multe
rabdă multe
nu ştie ce vrea
vrea detoate

frigul intră pe sub haine
corpul ăsta urăşte frigul
înaintează în centrul oraşului
îl rupe în două

vrea căldură
se îndeasă-n haine groase
rupe
rabdă multe.


[lexus]

Nu vreau să mă ridic
din fotoliu
mi-e lene să merg
să îmi fac nevoile

Vreau să cobor
dintr-un lexus negru
şi
să-i împuşc pe toţi.


[rău]

Libertatea şi frigul
îmi subţiază pielea
degeaba pijamaua mea cu buline
luată pe dedesubt contra frigului

mi-e rău
aerul sec de iarnă se infiltrează
şi bărbaţii care trec mama
bărbaţii care trec.


[aerul]

O să văd eu
o să-mi iasă toate pe nas
fiindcă totul îmi este egal
#e-gal#

aşa ca tyson (11.06.2005)
pe scăunelul din colţul ringului
uitându-mă în adâncul camerei de filmat
cu ochii mai transparenţi decât aerul.


[aşa]

te aşezi şi nu te mai mişti şi nu te mai mişti
te îmbrăţişezi strâns cu ambele mâini
şi nu îţi dai drumul şi nu te mişti orice s-ar întâmpla

te aşezi te aşezi
te aşezi în genunchi şi ei te mănâncă de viu
de carne de creier de salivă de sânge

dar tu te aşezi
o viaţă întreagă singur cu Dumnezeu şi cu toţi dracii
te aşezi şi te rogi şi aşa
şi aşa.