marți, 28 iulie 2009

DRAGOSTE (de Liviu Diamandi / li'di)

DRAGOSTE


[subţire]

cerul se face gri
cu atâta lucru mă pot obişnui
dar vezi mult nu mai ţine
se aşează canale între mine şi tine

te aştept în cameră ştii
pielea e mai subţire ca niciodată
strălucitoare piele curată
tu unde umbli de ce nu vii?

cu tine înainte de revărsatul zorilor
nu-mi mai e frică nu mi-e frică
cu atâta lucru mă pot obişnui
cerul se face gri.


[viaţă]

Aseară am simţit
Cum se întinde înainte
O viaţă
Noaptea a ţinut până la capătul întunericului

La capătul întunericului eUGeniA se uita la televizor
Şi eu în spatele ei
Ştirile
Încerc să clipesc sincronizat cu prezentatoarea.


[acizi]

Aceeaşi rochiţă
Şi
Acelaşi pântece strălucitor
Aceleaşi dresuri albe

Chiar
Aceiaşi acizi nucleici
Aceiaşi acizi nucleici
Strălucitori.